X Рада Ректорів та Рада Студентів Переміщених ВНЗ

25 вересня у стінах Міністерства освіти та науки України відбулося Х засідання Ради Ректорів та Ради Студентів переміщених ВНЗ.


Протягом насиченого дня проходили обговорення на двох робочих панелях.

Під час відкриття заходу ректорів, співробітників, студентів та працівників Міністерства натхненною промовою привітав Народний депутат України Олексій Рябчин. Говорили про перспективи законодавчих ініціатив стосовно підтримки переміщених навчальних закладів. В планах – розбудова університетів та підвищення рівня освіти шляхом впровадження інноваційних закордонних освітніх практик.

На першій робочій панелі було презентовано звіт роботи Ради Ректорів за 2015-2018 роки.
Після доповіді була узгоджена ротація керівного складу. Секретарем Ради призначено заступника директора Координаційного центру переміщених ВНЗ Гнєдкова Артура, Головою Ради було обрано ректора Донецького юридичного інституту МВС України, професора Бесчастного Віктора Миколайовича.

Щиро дякуємо за роботу Секретарю Ради Ректорів Кульзі Олександру та Голові Ради Ректорів Гринюку Роману Федоровичу. Саме завдяки Вашим неймовірним зусиллям було врятовано більше 20 навчальних закладів, знайдено сотні метрів приміщень, незчисленна кількість меблів, підручників, обладнання та багато інших ресурсів. Дякуємо за ваш неперевершений внесок, понаднормову працю задля спільного блага.

У ході дискусій керівники навчальних закладів поділилися досвідом роботи з іноземними студентами. Заступник Міністра Ковтунець Володимир презентував поточні напрацювання та розроблене фінансово-економічне обґрунтування доцільності використання коефіцієнту 0.8 при визначенні співвідношення чисельності осіб, які навчаються, на одну посаду науково-педагогічного працівника.

Згідно результатів моніторингу діяльності переміщених ВНЗ з урахуванням загальної діяльності, змісту освіти, методичного, кадрового та матеріального забезпечення освітнього процесу переважна більшість існуючих закладів відповідають усім нормам та можуть продовжувати діяльність. Крім того пВНЗ «Донецький університет економіки та права» було віднесено до другої групи — “заклади, які стабільно функціонують” і включено до загального складу переміщених ВНЗ.

Також було підведено підсумки вступної кампанії 2018 року та обговорено пропозиції щодо умов прийому до закладів освіти на наступний рік.

У той же час окремо пройшло засідання Ради Студентів переміщених ВНЗ, де зібралися керівники органів студентського самоврядування.
Учасники зустрічі дізналися про механізм роботи проектів «Рада Ректорів переміщених ВНЗ», «Координаційний центр переміщених ВНЗ». Організаційнні питання роботи Ради студенти обговорили у форматі брейншторму, також учасники опанували сучасні та розвиваючи напрями: системи формування ідей-проектів у малих групах, вчилися презентувати такі ідеї та провели тімбілдінг у форматі коротких зустрічей.

Після насичених годин обговорення усі учасники заходу спільно відкрили роботу другої панелі: Взаємодія переміщених ВНЗ з партнерськими та донорськими організаціями. Ректори та студенти не тільки обмінялися існуючим досвідом роботи з такими організаціями, а й ознайомилися з новими можливостями від представників міжнародних та всеукраїнських організацій.
Так, про можливості для пВНЗ говорили Саймон Вільямс, директор Британської Ради в Україні, Шон О’Хара, Перший секретар, Аташе з питань культури та освіти Посольства США, Вадим Місюра, Віце-президент Всеукраїнської футбольної асоціації студентів.
Інна Василівна Ковалік, експерт-аналітик Громадської організації «Відкрита політика» презентувала програму «Доступ до якісної освіти дітей, молоді з непідконтрольних Уряду України територій, вздовж «лінії зіткнення» території Сходу».

За результатами проведених засідань продовжують активну діяльність над розвитком проектної роботи на місцях керівники органів студентського самоврядування переміщених ВНЗ. Нові практики роботи з іноземними студентами, методи залучення додаткового фінансування, організації навчально-робочого процесу впроваджують керівники університетів.

Дякуємо усім учасникам та спікерам заходу, бажаємо кожному і надалі продовжувати активну та плідну працю над розвитком своїх Alma Mater!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *